CI TASK meet - aplikacja wideokonferencyjna
Dostęp do strony
Aplikacja jest dostępna dla użytkowników i użytkowniczek CI TASK pod adresem meet.task.gda.pl.
Rejestracja
Aby założyć kanał i móc nim zarządzać, wymagane jest konto w serwisie sso.task.gda.pl. Użytkownik może się zarejestrować pod powyższym adresem podając swoje imię, nazwisko, adres e-mail oraz hasło.
Tworzenie kanału
Tworząc kanał użytkownik zostanie poinformowany o jeszcze nierozpoczętym spotkaniu. Po kliknięciu przycisku Jestem gospodarzem zostanie wyświetlone pytanie o nazwę użytkownika i hasło. Należy je podać zgodnie z kontem utworzonym w poprzednim kroku.
Wybór nazwy kanału
Nazwy kanałów są generowane losowo. W przypadku, kiedy użytkownik chciałby zmienić nazwę, wystarczy wpisać ją w miejsce aktualnie wygenerowanej nazwy. Nazwa kanału może się składać z dowolnych znaków alfanumerycznych, jednocześnie nie powinna zawierać znaku spacji ani znaków specjalnych.
Ustawianie hasła kanału
Po utworzeniu kanału hasło można ustawić klikając na ikonę współdzielenia w prawym dolnym rogu ekranu.
Po naciśnięciu przycisku Add password
i wpisaniu hasła, należy je zatwierdzić klawiszem enter.
Dostęp do mikrofonu i kamery
Pierwszym krokiem jest zezwolenie aktualnie użwanej przeglądarce na dostęp do mikrofonu oraz kamery. Zalecaną przeglądarką jest Google Chrome.
Na stronie głównej CI TASK meet należy kliknąc w ikonę opcji w prawym górym rogu ekranu. Przeglądarka zapyta o dostęp urządzeń wejściowych.
Zezwalając na dostęp przeglądarce można wybrać podłączone urządzenie w oknie Ustawienia
Wybór urządzeń jest również możliwy w czasie trwającego spotkania, przez kliknięcie ikony rozwinięcia przy przyciskach wyciszania urządzeń.
email: meet@task.gda.pl